اطلاعیه - تشکیل انجمن صنفی مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد کشور
با سلام به همکاران گرامی
به اطلاع می رساند موافقت اصولی جهت تشکیل سندیکای مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد کشور دریافت شده وانجمن صنفی (سندیکا) مدیران و مربیان آموزشگاه های آزاد در شرف تاسیس می باشد. از اهداف این انجمن ساماندهی مدیران و مربیان آموزشگاه ها. تامین آتیه و بیمه آنها. ارتقای مهارت و ... می باشد.
از کلیه مدیران و مربی ها در کلیه صنوف آموزشی و در کلیه استان ها دعوت به عمل آمده تا در این تشکل عضویت یابند.
از کلیه مدیران و مربیانی که تمایل به عضویت در این تشکل را دارند خواهشمند است حد اکثر تا تاریخ پنج شنبه 23 دیماه 1389 اطلاعات ذیل را به دفتر هیات موسس ارسال نمایند به تلفن 88416728-88444390
نام و نام خانوادگی – آدرس محل کار فعلی – تلفن ثابت و همراه – آدرس صندوق پستی الکترونیکی – رشته مورد تدریس – مدرک تحصیلی
بدیهی است پس از گرد آوری این اطلاعات متقاضیان می بایست قرارداد و یا اسناد مرتبط را ارسال نمایند.
مربیان آزاد کارت دار (دائم یا موقت) که بصورت ثابت در آموزشگاهی فعال نیستند نیز می توانند در این انجمن عضویت داشته باشند.
افرادی که تا تاریخ مذکور اطلاعات خود را ارسال نمایند و سپس مراحل عضویت را تکمیل نمایند می توانند در مجمع اولیه شرکت و همچنین در انتخابات حق رای خواهند داشت. پس از تشکیل هیات مدیره انجمن فعالیت رسمی خود را شروع خواهند نمود.
خواهشمند است این اطلاعیه را به اطلاع دیگر مدیران و مربیان در همه رشته های آموزشی نیز برسانید.
قابل توجه اینکه این انجمن یک سندیکای کارگری می باشد و با تشکل های صنفی مدیران موسس آموزشگاه ها که یک تشکل کارفرمایی است تفاوت دارد. مدیران آموزشگاه ها می توانند به عنوان مدیر آموزشگاه و نه موسس در این انجمن عضویت داشته باشند.
با تشکر- عماد آبشناس