Veliki popust u lipnju

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Dragi svi,

Ako dosada niste nabavili moju Prvu hrvatsku LCHF kuharicu ili je želite nekome pokloniti, sada je prilika. Popust od čak 50 kn kn čeka vas u web shopu http://anitasupe.com/shop/kategorija-proizvoda/knjige/
kao i popust od 30 kn na kupnju knjige U šumi - kako sam nadvladao autoimunu bolest uz Paleo prehranu. Ova ponuda vrijedi do kraja lipnja.

Što je Paleo i zašto biste prihvatili takav način prehrane čitajte ovdje http://istineilaziohrani.blogspot.hr/2017/03/paleo-prehrana-u-teoriji-i-praksi.html

O razlikama između LCHF, Paleo i sličnih modela prehrane čitajte ovdje http://istineilaziohrani.blogspot.hr/2017/03/lchf-paleo-wapf-pregled-modela-prehrane.html

Ljeto je divno godišnje doba, ali nekada zna biti prezahtjevno uz silne obaveze i vrućinu. Ali vjerujte, sve se lakše podnosi ako tijelo ne opterećujemo pogrešnom hranom. Uz obilje sezonski dostupnih namirnica, nije teško jesti ukusno i zdravo.

Želim vam dobro zdravlje i vitalnost, uz srdačan pozdrav 💝

Anita Šupe

       Tragom j.d.o.o. Šibenik

       +385 (0)92 289 1349

       Web: Znanjem do zdravlja