Interliber Zagreb: Druženje i promocija nove knjige

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com

​Dragi ljubitelji Interlibera!

Pozivam vas na promociju nove knjige ”Pšenični trbuh” - hrvatsko izdanje čuvene knjige doktora Williama Davisa ”Wheat Belly”!

Promocija će se održati u subotu 14.11. u 14 sati na pozornici u paviljonu 6, nakon čega ćemo nastaviti druženje, diskusiju i potpisivanje knjiga u paviljonu 5 na štandu nakladnika Jesenski i Turk (štand 4d). Ako ste na Facebooku prijavite svoj dolazak ovdje.

Moje knjige Istine i laži o hrani i Prva hrvatska LCHF kuharica te knjiga U šumi Denisa Delogu bit će dostupne za kupnju na štandu Naklade Nika u paviljonu 5 štand 9a i 5e sve dane Interlibera po sniženoj cijeni.

U petak poslijepodne i u subotu prijepodne naći ćete i mene na štandu naklade Nika - bit ću dostupna za pitanja i potpisivanje knjiga.

Ako želite upoznati Denisa Delogu, autora knjige "U šumi", odgovarat će na vaša pitanja i potpisivati knjige u petak poslijepodne na štandu Naklade Nika.

Veselim se susretima i druženju!

Anita Šupe

       Tragom j.d.o.o. Šibenik

       +385 (0)92 289 1349

       http://anitasupe.com/

       http://istineilaziohrani.blogspot.hr/

       https://www.facebook.com/lchfhrvatska

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Dragi svi, evo mali ispravak jer sam pobrkala paviljone i štandove na Interliberu :))

Dakle, petak poslijepodne i subotu prijepodne bit ću na štandu naklade Nika u paviljonu 6 (štandovi 9a i 5e), a na ovim istim štandovima će sve dane Interlibera biti dostupne moje dvije knjige i knjiga U šumi.

Promocija nove knjige Pšenični trbuh je u paviljonu 6 na pozornici, a nakon toga nastavljamo diskusiju i druženje u paviljonu 5 na štandu 4d Jesenski i Turk.

Vidimo se!