Novosti studeni: Interliber, slavljenički popust na "Istine i laži o hrani" itd...

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Dragi svi 🤗

Počeo je najvažniji tjedan za sve knjigoljupce - tjedan Interlibera! Javljam vam da moje knjige, kao i druge naslove u izdanju Tragom možete kupiti na štandovima Školske knjige:

- Istine i laži o hrani
- Prva hrvatska LCHF kuharica
- U šumi, Denisa Delogu
- Velika knjiga o prehrani i njezi djece, Sally Fallon i dr. Thomas Cowan
- Zdravo i slasno bez glutena, Helene Jakoliš

U četvrtak 09.11. dolazim i ja na Interliber potpisivati vam knjige. Naći ćete me u središnjem dijelu izložbenog prostora Školske knjige u paviljonu 5 od 18 do 20 sati.

Za sve vas koji ne možete doći na Interliber, u mom web shopu vas čeka poseban slavljenički popust od 25% na knjigu Istine i laži o hrani, jer je knjiga izašla u osmom izdanju i ukupno 16.000 primjeraka. Po posebnoj cijeni naručite ovdje http://anitasupe.com/shop/product/istine-i-lazi-novo-izdanje/

21.11. ponavljamo talk-show Ženska priča u Sax clubu, nadam se da ste ovaj put uspjeli uhvatiti mjesto.

Bit će još nekih susreta u studenom, ali to vam javim naknadno.

Pročitajte novo štivo: Jesmo li karboholičari? 😵

i pridružite se novoj FB grupi za učenje, razmjenjivanje iskustava i međusobnu podršku https://www.facebook.com/groups/127609801280602/

Srdačan pozdrav i hvala 💝

Anita Šupe

       Tragom d.o.o. Šibenik