Događanja u mjesecu hrvatske knjige

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com

Dragi svi,

Podsjećam da je nova knjiga ”U šumi” dostupna po promotivnoj cijeni do 15.10.

Intervju s autorom, Denisom Delogu, možete čitati ovdje: Kako sam Paleo prehranom pobijedio multiplu sklerozu

Promocija knjige ”U šumi” održat će se:

Ostala moja gostovanja s predstavljanjem knjige Istine i laži o hrani:

  • BELIŠĆE: utorak 20.10. u 19 h, Gradska knjižnica Belišće;
  • OSIJEK: srijeda 21.10. u 19 h, Knjižara Nova Osijek;
  • STON: srijeda 28.10. u 19 h, Mjesna knjižnica Ston;
  • PLOČE: četvrtak 29.10. u 19 h, Narodna knjižnica Ploče;
  • DRNIŠ: utorak 03.11. u 19 h, Narodna knjižnica Drniš;
  • OMIŠ: četvrtak 05.11. u 19 h, Narodna knjižnica Omiš.
  • ZADAR: četvrtak 12.11. u 18 h, Gradska knjižnica Zadar.

Evo i jedan dobar kruh za kraj: LCHF kruh Rustica

Pratite me na Facebooku: https://www.facebook.com/lchfhrvatska

Srdačan pozdrav i možda se vidimo negdje :)

Anita Šupe

       Tragom j.d.o.o. Šibenik

       +385 (0)92 289 1349

       http://anitasupe.com/

       http://istineilaziohrani.blogspot.hr/

       https://www.facebook.com/lchfhrvatska

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Ako pokušavate odgovoriti na ovaj mail, moguće je da nećete uspjeti jer sam ja nešto zabrljala u postavkama :/

Zato, ako želite odgovoriti, jednostavno pišite na istineil...@gmail.com

Srdačan pozdrav!