Napokon je stigla - Velika knjiga o prehrani i njezi djece

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Dragi svi!

Jako me veseli što vam napokon mogu javiti da je izašla iz tiska dugo pripremana i iščekivana Velika knjiga o prehrani i njezi djece!

Ovo je knjiga posebne vrijednosti jer je prožeta tradicionalnom mudrošću o prehrani, njezi i odgoju djece, koja je svoju učinkovitost dokazala kroz brojne generacije prije nas, a moderna znanstvena istraživanja danas i potvrđuju zašto je to tako. Knjiga razmatra različite pristupe u prehrani, njezi i odgoju djece, te nudi recentne znanstvene informacije koje potvrđuju vrijednost i važnost povratka prirodnom uzgoju, prirodnoj, industrijski neprerađenoj prehrani i netoksičnim načinima tretiranja bolesti.

Na 335 stranica, velikog formata 19×25 cm, knjiga pokriva sve roditeljima relevantne informacije počevši od razdoblja prehrane roditelja prije odluke na potomstvo, razdoblja trudnoće, dojenja sve do odrasle dobi djece. Osim prehrane uključuje i pitanja odgojnih stilova, životnih navika, higijene i pristupa liječenju, specifičnosti trudnoće i poroda i spretno se hvata ukoštac s kontroverznim pitanjima poput cijepljenja, planiranja poroda, uporabe medicinskih zahvata i preparata, problematike autizma, modernih trendova u prehrani, ne namećući pritom rješenje nego sagledavajući razna gledišta, kako bi roditelj sam mogao donijeti informiranu odluku.

Vjerujem da je ovo nezaobilazna literatura i koristan priručnik za sve roditelje i one koji to planiraju postati, za bake i djedove, kao i za školsko i predškolsko osoblje i medicinske stručnjake. Svi mi sudjelujemo u stvaranju novih naraštaja i u velikoj mjeri o našoj upućenosti ovisi kakvi će ti naraštaji biti. U vremenu prekomjernog priliva svakojakih informacija, neka vam ova knjiga bude siguran i pouzdan vodič u najvažnijem poslu na svijetu: brižnom odgoju naše djece.

Knjigu naručite u našem web shopu: VELIKA KNJIGA O PREHRANI I NJEZI DJECE

Srdačan pozdrav!

Anita Šupe

       Tragom j.d.o.o. Šibenik

       +385 (0)92 289 1349