Blagdanski popust na kupnju knjiga

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Dragi svi!

Stigao je mjesec darivanja i želim da znate da izuzetno cijenim što mnogi od vas kupuju moje knjige i naslove u mom izdanju za Božićne darove dragim osobama. Stoga i ja vas želim darovati velikim popustom kako bi vam blagdanska kupovina bila povoljnija.

Pogodnost se odnosi na kupnju knjiga u mom web shopu i vrijedi do kraja prosinca 2016. Osim mojih izdanja tu je još nekoliko dragocjenih naslova za edukaciju po pitanju prehrane i zdravlja.

Istine i laži o hrani … 99 kn (red. cijena 129 kn)
Prva hrvatska LCHF kuharica … 179 kn (red. cijena 219 kn)

U šumi, Denis Delogu … 79 kn (red. cijena 99 kn)
Velika knjiga o prehrani i njezi djece, Sally Fallon … 159 kn (red. cijena 189 kn)
Zdravo i slasno bez glutena, Helena Jakoliš … 159 kn (red. cijena 189 kn)

Pšenični trbuh, dr. William Davis … 119 kn (red. cijena 149 kn)
Gurmanske veze, Maja Petrović … 79 kn (red. cijena 89 kn)
Čudesna moć hormona, dr. Sanja Toljan … 99 kn (red. cijena 119 kn)

Trošak dostave je 22 kn a za iznos preko 500 kn dostava je besplatna.

Knjige naručite u web shopu na ovom linku http://anitasupe.com/shop/kategorija-proizvoda/knjige/

Od srca vam želim mir i radost u nadolazećim blagdanima!

Anita Šupe

       Tragom j.d.o.o. Šibenik

       +385 (0)92 289 1349

       Web: Znanjem do zdravlja