RIJEKA: Predstavljanje knjige U ŠUMI srijeda 27.01.

Anita Šupe

to anit...@googlegroups.com
Dragi svi,

U srijedu 27. 1. u 18 sati u Narodnoj čitaonici Rijeka bit će održano predstavljanje knjige "U šumi: kako sam nadvladao autoimunu bolest uz pomoć Paleo prehrane i funkcionalne medicine" Denisa Delogua, a na predstavljanju će sudjelovati i psihologinja Hana Rižovski Delogu.

Nedavno Denisovo gostovanje kod Krešimira Mišaka u emisiji Na rubu znanosti, u sklopu koje je snimljen i prilog s mojim komentarima, pogledajte ovdje https://www.youtube.com/watch?v=a_jqax8m2J8&feature=share

Srdačan pozdrav!

Anita Šupe

       Tragom j.d.o.o. Šibenik

       +385 (0)92 289 1349