leaderboard tavsiyesi

emre önal

to andro...@googlegroups.com, androidpr...@googlegroups.com
Selamlar

Yeni oyun için en basit haliyle bir leaderboard'a ihtiyacım var. Tek tip skor tutacağım.

Google'ın servisini kullanmak istemiyorum, kullanıcıyı ekstra giriş işlemleriyle uğraştırmayacağım basit bir şey arıyorum. Sadece isim yazsın göndersin.

Bir arkadaş parse'ı söylemişti, ama geniş amaçlı birşeyler hazırlamaya çalışmışlar, bir ton şey sokmuşlar içine. Dökümantasyonlarında leaderboard ibaresi bile geçmiyor..

Bir yandan araştırmaya devam edeceğim, ama hali hazırda bildiğiniz entegrasyonu basit ve hızlı birşey varsa bilgilendirirseniz sevinirim.

--

Emre

Mustafa Ferhan Akman

to androidpr...@googlegroups.com, andro...@googlegroups.com
Şöyle bir şey var, 1 miyon api call'a kadar ücretsiz

App42 Leaderboard

--
Saygılarımla,
Mustafa Ferhan Akman

Bu iletiyi şu gruba abone olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "AndroidProgramlama" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın :
androidpr...@googlegroups.com
Bu gruba aboneliğinizi iptal etmek için şu adrese e-posta gönderin:
androidprograml...@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com/group/androidprogramlama?hl=tr?hl=tr adresinde
bu grubu ziyaret edin

http://www.AndroidProgramlama.com

14 Aralık 2014 00:15 tarihinde emre önal <emr...@gmail.com> yazdı:
[...]

---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "Android Programlama" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için androidprograml...@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Bu grubu http://groups.google.com/group/androidprogramlama adresinde ziyaret edebilirsiniz.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.