Problem with the microphone, do not pick up in call mode. Problema no microfone, não pega no modo chamada.

Edson Sousa

to Android-x86
I have a problem with the microphone, every time I go into call mode the audio goes out of the headphones and goes to the loudspeaker and the microphone does not pick up. I wanted it to work only on the USB 7.1 Sound Adapter with Handset and Microphone, it works the problem when it enters the call mode.

Estou com problema no microfone,  toda vez que entra em modo de chamada o audio sai dos fones e vai pro alto falante e o microfone não pega. Eu queria que ele ficasse fucionado apena no Adaptador de Som USB 7.1 com Entrada Para Fone e Microfone, ele funciona normal o problema quando entra no modo chamada.