Ku I hjælpe mig med at afprøve radio-app ?

Jacob Nordfalk

to android-...@googlegroups.com, pap...@gmail.com
Hej venner!

Jeg er i gang med at lave en netradio.

Ku I hjælpe mig ved at installere en app og teste om nogle forskellige måder at overføre data på virker?

Det tager ca. 10 minutter og kan gøres fra telefonen.

1) Installer og start https://market.android.com/details?id=dk.nordfalk.netradio&feature=search_result

Til venstre er der et hjul der viser forskellige kanaler ("P3 rtsp LQ", "Sverige P3 rtsp" og 3 andre)

2) Vælg den øverste og start afspilningen. Lyt i ca 2 minutter og vælg på hjulet ude til højre hvordan afspilningen forløb.

3) Stop derefter afspilning, tag næste kanal, lyt i 2 minutter og vælg på hjulet ude til højre.

Det er ikke lydkvaliteten, men om afspilningen forløber korrekt I skal vurdere.

4) Når alle 5 kanaler er prøvet trykker du på "Send rapport" og resultatet sendes.

Problemet jeg forsøger at løse er at forskellige Android-telefoner har forskellige evner inden for streaming audio (i Android 2.2 blev lydmodulet udskiftet), og jeg skal, ud fra telefonmodellen, tage et intelligent valg.

Jeg offentliggør senere resultaterne af undersøgelsen.

På forhånd tusind tak!

Hilsen
Jacob

--
Jacob Nordfalk
Undervisning i Android på http://ihk.dk

Allan Birk

to android-...@googlegroups.com
Hej Jacob

Når jeg trykker download (fra marked) sker der ikke mere - så længere
er jeg ikke kommet med testen.
Du kan evt. bare sende mig app'en så kan jeg prøve at installere den.

d:-) Allan