Velkommen til de nye medlemmer i gruppen

Jacob Nordfalk

to android-...@googlegroups.com
Velkommen til de nye medlemmer i gruppen.

Som I ved har vi aftalt at mødes tirsdag den 1/3-2011 klokken 14-17.
Jeg synes Peters forslag om layouts lyder godt. Så jeg forbereder lidt ud fra Peters stikord hvis der ikke kommer andre forslag.

Er der nogen der også vil høre om animationer ?
Jeg har lige lavet en del animationer til min teoriprøve-applikation
(http://sv.appbrain.com/app/teoripr%C3%B8ve-(beta)/dk.nordfalk.teoriproeve). Det er ikke særligt svært og kan nemt vises på 10-15 minutter.

Hilsen Jacob.

PS Mine Android-hold bliver oprettet. OOPA på mandag og MGA om små 3 uger, men der er plads til mange flere deltagere. Så send meget gerne info videre til interesserede:

Agenda :
- Test på Ihk's og egne mobiler
- Spørgsmål
- Emne ? (Jacob)
- Evt demo af Junit test på Android (Peter)

Den 29. jan. 2011 12.01 skrev Peter Kofoed <pedr...@gmail.com>:
Forslag til agenda 1 marts : Layout !!!!!!!!!!!

Enhver der har prøvet at skulle lægge tre widgets på en række i et ListView, ved hvor svært
det kan være at få det hele til at se pænt ud.
Det kunne være rart at få gennemgået et praktisk eksempel med f.eks.
- header med et textview og knap
- underliggende listview med et imageview, editview og checkbox, pr linie
og at det ser pænt ud både i portrait og landscape mode...

Desuden forklaring af følgende begreber
- focusable
- gravity
- weight (og tweaks)
- padding
- rightto, leftto?
- fillparent (og hvordan det påvirker layout)
- allignwith
- hvordan man finder andre widgets på samme linie i listview
- osv..

/peter

--
Jacob Nordfalk
Undervisning i Android på http://ihk.dk

Kennet Rasmussen

to android-...@googlegroups.com

Jeg vil gerne høre om animationer og syntes også at Peters forslag om layout

lyder rigtig godt…

\Kennet

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Android IHK" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til android-...@googlegroups.com.