Praktikplads

Ida Toft

Apr 4, 2011, 8:02:28 AM4/4/11
to android-...@googlegroups.com

Hej Alle
Jeg håber det går godt med jer alle. Det lyder som om mange af jer er godt i gang med at lege med android :D jeg vil høre om der er nogen af jer der har lyst til at komme 4 uger i praktik i min virksomhed. Vi er ved at udvikle et lokationsbaseret spil som er forholdsvist simpelt - benytter sig af locationlistener, pop-up beskeder og kommunikere med en database.

Det er et rigtig fint koncept som vi har fået meget ros på indtil videre. Første mock-up skal gerne være færdig omkring 1 maj, da jeg skal til Boston og præsenterer det på en konference for sundhed og computerspil d. 15-21. maj. Vi har en programmør - en studerende på itu - som arbejder deltid på det pt, men han kunne godt have brug for noget hjælp. Udover programmør, er vi en designer der designer, og delvist programmerer, interfacet.

Det er indtil videre et studenterprojekt, så jeg kan ikke tilbyde en hyre, men vil søge noget funding til projektet så der er muligvis penge i det på længere sigt. Jeg opretter en virksomhed til projektet så det er muligt at få praktikplads hvis der er nogen der er interesseret.

Lad mig høre hvis nogen er interesserede!

Bedste hilsner

Ida

--
____________________________
M.Sc. Design and Communication

PeterK

Apr 4, 2011, 8:42:14 AM4/4/11
to Android IHK
Lyder spændende ! Jeg har brugt min kvota og så skal der gå 6 mdr
igen ;-)
I skal lige være opmærksom på at der er nogle krav mht antal ansatte
og antal
praktikanter ! Reglerne kan vist findes bl.a på jobnet.dk

peterK

Jacob Nordfalk

Apr 4, 2011, 10:37:28 AM4/4/11
to android-...@googlegroups.com, Ida Toft
Det lyder spændende!

Hvis mit kursus i Mobilprogrammering med Google Android 09.05.2011 - 17.06.2011 bliver til noget så er I også velkomne til at evt kigge forbi efter 1. uge og få noget hjælp hvis der er nogen ting der driller.

Hilsen Jacob

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Android IHK" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til android-...@googlegroups.com.

--
Jacob Nordfalk
Undervisning i Android på http://ihk.dk

anemone42

Apr 5, 2011, 10:39:11 AM4/5/11
to Android IHK
Hejsa!

> jeg vil høre om der er nogen af jer der har
> lyst til at komme 4 uger i praktik i min virksomhed.

Altså, hvis det er noget, der kan lade sig gøre. Peter henviser jo
helt rigtigt til, at det kun kan lade sig gøre, hvis virksomheden har
en vis størrelse. Men jo, så er jeg interesseret.

Lise

Ida Toft

Apr 6, 2011, 5:46:26 AM4/6/11
to android-...@googlegroups.com
Hej Lise
Det lyder godt. Lad mig lige finde ud af hvordan og hvorledes med enkeltmandsfirma. Hvornår ville du kunne starte hvis det er?
Bedste hilsner
Ida