smart !

PeterK

to Android IHK
http://www.version2.dk/artikel/18280-saadan-laver-version2-gratis-apps-til-android-og-iphone

Dvs vi må have et kursus i Java script ?

Nogen der har erfaringer med hvad man kan lave og ikke lave med dette
tool ?

God weekend
PeterK

Jacob Nordfalk

to android-...@googlegroups.com, PeterK
Den 4. mar. 2011 11.29 skrev PeterK <pedr...@gmail.com>:
http://www.version2.dk/artikel/18280-saadan-laver-version2-gratis-apps-til-android-og-iphone

Dvs vi må have et kursus i Java script ?

Det er da en god idé, om ikke andet så for at kunne lave relevante del af sine apps i et webview.
Men jeg er ikke sikker på at de fleste rent faktisk har brug for et kursus i Javascript. Man kan jo lave det i en almindelig browser.

Nogen der har erfaringer med hvad man kan lave og ikke lave med dette
tool ?

Kommentarerne er ikke så positive. Men det ku være dødinteressant hvis nogen ville prøve det af og vise det frem til et af vores gruppemøder.

God weekend

ILM :-)

--
Jacob Nordfalk
Undervisning i Android på http://ihk.dk

Doke

to Android IHK
Kender ikke dette tool, men det er da helt sikker interessant.
Vil se på det lidt senere...

On 4 Mar., 11:29, PeterK <pedre...@gmail.com> wrote:
> http://www.version2.dk/artikel/18280-saadan-laver-version2-gratis-app...

Henrik Spang-Hanssen

to android-...@googlegroups.com
Jeg kender kun til praktisk anvendelse af JavaScript i forbindelse med webbrowsere og så til overførset af data mellem flash/AS3 og JavaSript i HTML genereret kode. Det er først og fremmest i usability sammenhæng, interaktiv af ændring af sidens design i forhold til brugerens behov og adfærd, at jeg kender til anvendelse af JavaScript.

Jeg ved man kan bruge JavaSript til udarbejdelse af makroer i Adobe Design suiten.

Jeg har også planer om at gå i gang med sådan projekt, kommunikation mellem webbrowser og Android app via JavaScript, men det har sikkert lange udsigter.

Hilsen
Henrik

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Android IHK" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til android-...@googlegroups.com.