Android udviklingsopgave

Jacob Nordfalk

to ANDROID IHK 2011
Hej,

Jeg har fået et tip om en større mobiludviklingsopgave hvor de mangler udviklere til Android-udgaven.
Der er en iPhone-udgave man kan kigge på.

Det er noget med at arbejde fuld tid fra nu og ha en prototype klar omkring den 1. juli og hvis det går godt
fortsætte og have appen klar før Jul, som konsulent til en OK timeløn.

Jeg ville selv rigtig gerne, men har slet ikke tid før sommerferien.
Kender I nogen eller har I selv mod på det?

Hilsen Jacob

--
Jacob Nordfalk
Undervisning i Android på http://ihk.dk

Allan Birk

to android-...@googlegroups.com
Hej Jacob

Tak for tippet, jeg er pr første maj blevet fastansat i nyt job, så jeg må takke nej.

Mvh
Allan

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Android IHK" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til android-...@googlegroups.com.

Kennet Rasmussen

to android-...@googlegroups.com

Hej Jackob.

Det lyder rigtig spændende, men jeg har heller ikke tid…

/Kennet