Programmering med Android 3.1 + workshop d. 7. juni kl. 15

b...@ihk.dk

to android-...@googlegroups.com
Hej alle,

I bedes være opmærksomme på tilmeldingen til det kommende arrangement d. 7. juni kl. 15:
http://cwsa.dk/arrangementer/11/programmering-android/

Således kan vi sikre valg af rigtigt lokale og tilstrækkelig med kaffe og kage.

Venlige hilsner
Birger
CWSA

Jacob Nordfalk

to Android IHK
Hej alle,

Husk nu arrangementet i morgen.
Jeg glæder mig til at fortælle om især fragmenter og programmering til
store skærme... og se nogle kursister fra de gamle hold og høre om
hvad I laver.

Hilsen Jacob

Peter

to Android IHK
Tak til Jacob for et interessant foredrag om Android 3.0 !
Nogle af guldkornene kan findes her også
https://market.android.com/details?id=dk.nordfalk.android30.elementer

Selv om vi var dobbelt så mange "udefra" som sidst, diskuterede
vi hvad man kunne gøre for at der kom flere ?

Et af forslagene var at flytte det tættere på København ?

Hvis der er nogen der har nogle forslag, så sig til ;-)

Peter

Allan Birk

to android-...@googlegroups.com
Hej

Jeg er selvfølgelig ærgerlig over ikke at kunne komme i tirsdags, men det her nye arbejde har fortrængt Android fra førstepladsen som den største tidsrøver for mit vedkommende ;-) - jeg havde ellers lokket en af mine venner med, som jeg med faste intervaller har en Android-aften med. Desværre måtte han også melde fra i sidste øjeblik. For mit vedkommende ville det være bekvemt hvis det var tættere på byen, men det er dog ikke det der er afgørende i sidste ende.

d:-) Allan

PS På min nye hjemmeside http://allandroid.dk/ kan i måske se at det ikke er mangel på interesse at jeg ikke dukker op.

--
Du har modtaget denne besked, fordi du er tilmeldt gruppen "Android IHK" i Google Grupper.
For at sende et indlæg til denne gruppe skal du sende en e-mail til android-...@googlegroups.com.