In-app vásárlások letiltva?

Péter Rózsahegyi

to Magyar Android Fórum
Üdv,

Lenovo Tab4 Plus, Android 7.1.1., nincs rajta szülői felügyelet vagy más korlátozó app.

Az egyik játékban (Brawl Stars) vásárolnánk cuccokat, de azt írja ki, hogy az alkalmazásokon belüli vásárlások le vannak tiltva, engedélyezzem az eszközkorlátozási beállításoknál. Másik játékprogramban működik a vásárlás.

Fél órája bújom a Beállításokat és a Google-t. Az egyetlen használhatónak tűnő segítséget végigjárva bekapcsoltam a vásárláskori azonosító-kérést (állandóra), de ez nem segített. Először a BS-t, aztán a tabletet is újraindítottam.

Valaki meg tudná mondani, hogy hol vannak az "eszközkorlátozási beállítások" (device restriction settings)"?

József Schell

to Magyar Android Fórum
Sztem a google tiltja. Nem gyermek fiók?

Péter Rózsahegyi

to Magyar Android Fórum
Nem gyermek fiók, és ugyanazon a tableten másik fiókban megy a vásárlás. Gondolom le kéne szedni a játékot és újratelepíteni, de akkor elveszít minden haladást.

József Schell

to Magyar Android Fórum
Elvileg nem kellene elveszteni. A fiam több platformon is játsza, illetve volt készülékváltás is. Ha a játékban ugyanazzal a fiókkal jelentkezik be akkor az eredmények megmaradnak.