Android Alkalmazás le lett tiltva a Developer Console-ban

horgasz...@gmail.com

to Magyar Android Fórum
Sziasztok!

Még mielőtt belekezdenék leszögezném, hogy egyáltalán nem vagyok jártas az androidos alkalmazások terén, viszont a szóban forgó apk fájlt én kreáltam, egy progi segítségével a Mag2Go -val. Ez egy olyan progi ami magazinok számára lett kitalálva, és ami pdf-ből csinál apk fájlt, amit feltöltöttem a Google Play áruházba. Jól is működött eddig, viszont most le lett tiltva valamilyen biztonsági rés miatt.
Íme a figyelmeztetés amit kaptam:
Biztonsági figyelmeztetés
Alkalmazásod a WebViewClient.onReceivedSslError-kezelő nem biztonságos változatát használja. Tekintsd át ezt a Google-súgócikketa további részletekért, beleértve a biztonsági rés javításának határidejét.
Sebezhető osztályok:• cn.sharesdk.framework.authorize.b

Tudtok segíteni a probléma megoldásában, ugyanis ez egy ingyenes újság, aminek hiányát már jelezték az olvasók, így nagyon fontos lenne!