Marketből Play Store

已查看 18 次
跳至第一个未读帖子

T Tomi

未读,
2013年10月31日 13:47:112013/10/31
收件人 andro...@googlegroups.com
Sziasztok!

Nemrég vissza kellett állítani a telefonomat (Galaxy Ace) és sikerült is minden appot visszarakni, de az angol nyelvű Market megmaradt. Hiába telepítettem a Google Play Szolgáltatásokat és frissítettem a Gmailt nem változott Play Áruházzá. Az érdekes, hogy a Marketnél a licensz feltétel már a playre vonatkoztak. Többször is újraindítottam a telót, de ez sem segített. Ha valakinek van jó ötlete azt megköszönném.

dasa, Radharadhya

未读,
2013年11月1日 05:47:412013/11/1
收件人 andro...@googlegroups.com
Nekem is volt ilyen. előbb utóbb észrevette, hogy frissült maga a
Market alkalmazás és átváltozott Playé.

rrd
> Magyar Android Fórum
> Leiratkozás: android-hu+...@googlegroups.com
> Beállítások: http://groups.google.com/group/android-hu
> ---
> Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok
> szolgáltatásbeli Magyar Android Fórum csoportra.
> Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz
> küldjön egy levelet a következő címre:
> android-hu+...@googlegroups.com.
> További lehetőségekért látogasson el a(z)
> https://groups.google.com/groups/opt_out címre.
回复全部
回复作者
转发