Automultimedia android J astrában

Zoltán Németh

to Magyar Android Fórum
Adott egy android rendszeren futó mondjuk úgy hogy tablet,ami egy Opel J astrába van beépítve,egy cégnél építettek be nem olcsón.Px3 van rajta.Hozzácsatlakoztatom a WiFi-t hotspoton keresztül ,de semmilyen letöltést nem tudok csinálni a play áruházban /nem frissülnek az alkalmazások sem.
Minden beállítást megnézett a Srác aki beépítette.
Ebben kérném a segítséget ,ha valaki megoldaná a problémát annak fizetek is érte mondjuk 10.000 forintot is.

Vezényi Gábor

to andro...@googlegroups.com
Szia. Dátum idő be van állítva?
Üdv
G.

Magyar Android Fórum
Leiratkozás: android-hu+...@googlegroups.com
Beállítások: http://groups.google.com/group/android-hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar Android Fórum csoportra.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) android-hu+...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/android-hu/7109b70e-1dc9-4c56-a200-9fc5d6784273%40googlegroups.com.

Zoltán Németh

to andro...@googlegroups.com
Sajnos az a baj hogy minden lehetséges beállítás végig lett nézve ,most a cég azt ígérte hogy csinál valami szoftvert .Itt tartok de már hónapok óta megy ez sajna😊Köszönöm

Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar Android Fórum” csoportjára.

Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) android-hu+...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/android-hu/CALyVxP6wdmkP-h1BthhnvPzqt91bwBTP4oA_bC63%2BJ49pbQ5HQ%40mail.gmail.com.

Vezényi Gábor

to andro...@googlegroups.com
Azért ha azt bírod nekünk hogy milyen verzió fut rajta lehet segítség lenne. Tegnap 4.4.2 androidra fel tudtam tenni mindent miután a dátumot helyre raktam. De ha ez valami egyedi rom a tabletten akkor lehetséges hogy régi a play áruház , esetleg abból tedd fel az újabbat.

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/android-hu/CAK6EU6_DNFYvbsiEneHkQcYmtSWeM5R4B6G9g2YkJUpokf2XgA%40mail.gmail.com.

Zoltán Németh

to andro...@googlegroups.com

Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/android-hu/CALyVxP7JUEOVu4aw-x58qHYneOONu1VKgzJR8gX2Hpv1uOKGHg%40mail.gmail.com.