Smart Projector - előre instalállt alkalmazások frissítése

Tony M

to Magyar Android Fórum
Sziasztok!

Egy kérdéssel fordoluk Android fejlesztésben jártas fórumosokhoz.

Adott egy 7.1.2 Nougat port-olt OS-t futtató smart projektor, amire előre telepített alkalmazások vannak. Netflix, Youtube, aminek a verziószámuk nem a legfrissebb.
Vélhetően azért ezen verziók vannak feltelepítve, mert a teszteléseknél ezen verziók stbailan futottak, nem tudom.

Abban az esetben viszont ha a előtelepített verzió uninstall-ra majd egy újabb verziószámú alkalmazés telepítésre kerülnek ezen alkalmazások, fókuszálva a Netflix-re, akkor az eszköz kikapcsolása majd újraindítása során a telepített Andorid OS automatikusab visszatelepíti a boot során az elő telepített verziót.

Felfedeztem, hogy a eszközön egy mappában neve vendor, be vannak rakva ezen app-ok (Netflix, Youtube) .APK-ja.
A sejtésem, hogy a BOOT során le fut valamilyen ellenőrzés ami automatikusan visszatelepíti a mappában található előre installált verziót.

Véleményetek szerint, hogy lehetne megoldnai, hogy ez ne történjen meg?
Sajnos nincs írási jogom a fent említett mappához így nem tudom pl, az APK -t lecserélni egy újabbra.
Hol találhatom a Boot ezen részére írt esetleg sor-t ami ezt végrehajtja.

Köszi a válaszokat! :)

Ui: beszéltem a gyártó céggel, kínaiak és nem igazán érdekli őket. :)