Privát kapcsolat

Lajos Bene

to Magyar Android Fórum
Sziasztok! Sajnos a Samsung tabletemen lévő Android 4.4 verziót a Google nem támogatja tovább. A napokban észleltem, hogy több app ikonjára kattintva vagy üzenetet kapok, hogy az ön kapcsolata nem privát, vagy egyes játékoknál a Google blokkolja az oldal betöltését, kiírva, hogy nincs internetkapcsolat, pedig van. Ha ismerem az alkalmazás címét, akkor begépelve bár nem privát üzenetet kapok, el lehet indítani, de vannak olyan játékok, pl. Rise of Berk, melyeknek csak az ikonját látom, így nem tudom semmiképp megnyitni. van valami ötleltetek?

Mounteen

to Magyar Android Fórum
Mivel az Android 4.4 2017. oktoberében véglek kifutott. Így támogatás hiányában vagy új Anroid főverzió telepítése tud segíteni. Vagy a tablet lecserélése egy újabb termékre.
Az androidra írt alkalmazások is csak bizonyos API verziókkal kompatibilis. Mivel a 4.4 már jó ideje nem támogatott, így az appok és a játékok már ennél magasabb verzót ejölnek meg minimális követelménynek.

Bene Lajos

to andro...@googlegroups.com

Köszönöm a választ. Tudnál abban segíteni, hogy lehet újabb Android verziót telepíteni?

Magyar Android Fórum
Leiratkozás: android-hu+...@googlegroups.com
Beállítások: http://groups.google.com/group/android-hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar Android Fórum” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) android-hu+...@googlegroups.com címre.
Ha szeretné megtekinteni ezt a beszélgetést az interneten, látogasson el ide: https://groups.google.com/d/msgid/android-hu/0acecde6-e989-4ce7-b0fc-c5db67a384db%40googlegroups.com.

Dávid Horváth

to andro...@googlegroups.com