Jelszó megtekintése

Zsolti

to Magyar Android Fórum
Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne, hogy egy Play Játékokon elmentettem egy játékban a karakterem, abbahagytam a játékot, újra szeretném kezdeni, de nem tudom mi a jelszó. Valahogy meg lehet nézni, hogy milyen jelszóval mentettem? Próbáltam arra jelszó emlékeztetőt, de amire mentettem a játékot még két éve oda jött az email, ma már nem a fiókhoz tartozik pedig meg sem változtattam. Előre is köszönöm.

Mounteen

to Magyar Android Fórum
Ha a játékba a Google account-oddal regisztrálrál akkor, a google account oldalán tudod megnézni a jelszavakat ha oda is mentetted!