android+google play

K Ferenc

to Magyar Android Fórum
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni!

A minap szüleim vásároltak maguknak egy tablet-et, majd miután megérkezett, elhozták és leadták az igényeiket, hogy mit szeretnének rá.
Neki is álltam, viszont érdekes problémával szembesültem.

Mivel nem volt rajta google-play telepítve ezért leszedtem egyet és feltettem, viszont itt kezdődött a probléma. Ahhoz, hogy alkalmazásokat tudjak letölteni vele, hozzá kéne adni a google fiókom az eszközhöz.

Mivel több androidos eszközt is használok ugyanarról a google regről, nagyjából tudom mit kéne keresnem, de sajnos a gép beállítás menüében nem ad lehetőséget a google fiók hozzáadására.

Azon gondolkodtam, hogy nem-e régi az android rajta és az a baj, viszont az én táblámon is ugyanaz van és ott működik minden.(android 4.4.2).
Megnéztem, hogy esetleg tudok-e rendszert frissíteni, de arra azt írta, hogy naprakész vagyok.

A fiók hozzáadásánál IMAP, POP3 és "Vállalati" lehetőségeket dob fel.

Van esetleg valakinek valami ötlete, ami megoldhatná a problémám?

Előre is köszönöm a segítséget!

Aron Bardocz

to andro...@googlegroups.com
Hali!

Szerintem próbáld feltenni a Open GApps-t:
https://opengapps.org/
itt egy leírás:
https://www.makeuseof.com/tag/install-gapps-android/

Gondolom kínai kütyü.
Én egy Lenovo K3 Note-ra tettem anno Nexus ROM-t és mivel abban nem volt semmi,  így tudtam minden gugli cuccot rátenni.
Ha nem megy, akkor néznék hozzá egy custom ROM-ot, bár ugye azt már csak saját felelőségre. ;)

Remélem segít.

Üdv, Áron

Magyar Android Fórum
Leiratkozás: android-hu+...@googlegroups.com
Beállítások: http://groups.google.com/group/android-hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok „Magyar Android Fórum” csoportjára.
Az erről a csoportról és az ahhoz kapcsolódó e-mailekről való leiratkozáshoz küldjön egy e-amailt a(z) android-hu+...@googlegroups.com címre.
További lehetőségekért látogasson el ide: https://groups.google.com/d/optout.