DOTAZ / PROSBA O RADU – Kam uživatelé odcházejí? Kde to zjistit?

RBB

to analyti...@googlegroups.com

Dobrý den,

nevěděl by zde někdo odpověď na můj problém? Hledal jsem všude možně ale stále bez úspěchu.

Mám jednoduchou stránku na které jsou 3 tlačítka s 3mi různými odkazy na externí stránky a potřeboval bych vědět které tlačítko je jak frekventované.

Nebo jinými slovy – na jaké stránky uživatelé odcházejí.

A ještě druhou věc – z nějakého důvodu mi nefungují demografické údaje – i přesto, že jsem si podle návodu upravil kód a aktivoval demografické přehledy. Stále mi to píše, že měřící kód je potřeba změnit.

Už si nevím rady. Budu rád za jakoukoliv pomoc.

Mnohokrát Vám děkuji!

Lukáš Čech

to analyti...@googlegroups.com
Na první dotaz doporučuji toto řešení:

Je to sice změna měření z Google Analytics kódů na Tag Manager, ale změna je to relativně malá a pokud neumíte moc JavaScript, tak se vám otevřou netušené možnosti.

Na druhou otázku bude odpověď pravděpodobně taková, že nesplňujete podmínky na objem návštěvnosti.
Jen část vaší návštěvnosti Google zná a umí zařadit (což tu skupinu ještě zmenšuje). Dle mých zkušeností je k funčnosti těchto reportů třeba vyšších desítek tisíc unikátních návštěvníků měsíčně.

Pokud toto není ten problém, tak nezbývá než čekat.

S pozdravem
Lukáš Čech

RBB

to analyti...@googlegroups.com
Dobry den,
moc dekuji za reakci. Bohuzel JavaScript neovladam vubec – nejsem programator a v techto vecech celkem plavu.
Mohl byste mi prosim trosku priblizit o co v Tag Manegeru jde a jak funguje? Jak bych ho mohl aktivovat? Je to sluzba uplne mimo GA (Google Analytics) nebo se k analyze mereni pouziva stale prostredi GA? A hlavne je nutna uprava stranek, nebo se jen vlozi nejaky kod, podobny GA sledovacimu kodu...

Moc dekuji za doplnujici informace a preji pekne dopoledne,
Petr S.

Blogger2014

to analyti...@googlegroups.com
"Mohl byste mi prosim trosku priblizit o co v Tag Manegeru jde a jak funguje?"

https://support.google.com/tagmanager/?hl=cs#topic=3441530, kompletní průvodce tag managerem přímo od Google :-)

Dňa piatok, 8. augusta 2014 10:03:14 UTC+2 RBB napísal(-a):