Bounce rate < 1%

Ľubomír Štulajter

to analyti...@googlegroups.com
Poraďte, kde mám hľadať chybu, keď miera okamžitých odchodov podľa prehľadu publika v priemere nedosahuje ani 1%, čo je určite nereálne číslo. Občas to vyskočí, ale väčšinu dní je na nule. Ostatné metriky vyzerajú byť v poriadku. Pozeral som aj tok používateľov, podľa toho napríklad z hlavnej stránky odchádza cca 40% návštevníkov, Viď priložené screenshoty.
miera_odchodov.jpg
tok_pouzivatelov.jpg

Tomáš Sokol

to analyti...@googlegroups.com
Zdravim,
riesim prave velmi podobny problem. Od 26. augusta mi zrazu markantne klesol bounce rate a drzi sa tam pri zemy posledne dni az do teraz, pricom ostatne statistiky vykazuju narast. Vyzera to az prilis zazracne na to aby to bola pravda. Vykazuje mi to iba pri jednom jedinom ucte. Na stranke pri tom nenastala ziadna zasadna zmena ani nebola spustena ziadna marketingova kampan, hoci vacsina z tych ludi prisla z CPC reklamy. Vid prtscreen.
Vdaka za pomoc

Dňa piatok, 8. augusta 2014 10:14:47 UTC+2 Ľubomír Štulajter napísal(-a):
2014-09-02_172033.png

Lukáš Čech

to analyti...@googlegroups.com
Tipoval bych, že jste shodou okolností v podobném termínu nasazovali nějaký Event Tracking.
Pokud ano, pak doporučuji pročíst dokumentaci (https://developers.google.com/analytics/devguides/collection/analyticsjs/events) kolem tohoto příkladu:
ga('send', 'event', 'category', 'action', {'nonInteraction': 1});
Pozornost věnujte části {'nonInteraction': 1}

S pozdravem
Lukáš Čech