Smazání historie

Kutil.1

to ANALYTICS: Statistiky a analýzy webů
Dobrý den,

prosím o radu jak smazat historii prohlížení od počátku. Nestačí jen smazání historie z Chrome, chci to smazat přímo na účtu google.

Dal jsem vymazat historii na chrome, vyresetoval prohlížeč, zadám třeba aukr..  a už mi vyskočí stránky, které jsem si prohlížel nebo co jsem kupoval. K čemu je pak smazání z chrome, když to google u sebe na serveru nevymaže? Kupoval jsem partnerce kabelku, samoždřejmě díky google to málem prasklo! Před x lety jsem se dval na Kody

Děkuji za radu.

Smuto

to ANALYTICS: Statistiky a analýzy webů
Jak můžete historii Google smazat:
1) Přihlaste se do svého účtu Google.
2) Zobrazení aktivity Web&App https://history.google.com/history/
3) V pravém horním rohu stránky klikněte na ikonu "tri tecky" a vyberte možnost "Smazat aktivitu podle data".
4) Zvolte časové období, pro které chcete odstranit položky. Chcete-li odstranit celou historii, vyberte možnost "Cele obdobi".
5) Klikněte na tlačítko "Smazat".