Jak neměřit svoje návštěvy

Vojtěch Káně

to analyti...@googlegroups.com
Dobrý den, jsem si celkem jistý, že jsem to už někde viděl, ale teď to na potvoru nemůžu najít. Spravuji nějaké stránky a protože je často měním, také je často navštěvuji, což samozřejmě celkem deformuje statistiky. Jestli se nemýlím, a je možné že si to s něčím pletu, tak existuje doplněk do Chromu, který zajistí, že se moje přístupy vůbec nebudou zohledňovat.

Je to tak? Kde ten doplněk najdu, popřípadě jaké, pokud vůbec, je jiné řešení?

Mockrát děkuji

Tomáš Obšívač

to analyti...@googlegroups.com
Dobrý den,

mělo by jít použít rozšíření "Block Yourself from Analytics":

Pokud pracujete z pevné IP adresy (nebo několika adres), tedy ne např. z notebooku po kavárnách, :-) můžete nastavit filtr na straně Analytics, což samozřejmě funguje bez ohledu na použitý prohlížeč:

Zdraví
T. O.