Chybné sledovanie návštev z AdWords

Ľubomír Štulajter

to analyti...@googlegroups.com
Dobrý deň, vie mi niekto poradiť, kde mám chybu, keď sa mi v Analytics korektne nesledujú návštevy z AdWords? Všetky platené návštevy majú zaznamenanú len jednu navštívenú stránku a nulový čas návštevy. Ostatné údaje (kľúčové slovo, technológia...) zaznamenané sú. V kampani mám nastavené automatické označovanie.

V prípade organického vyhľadávania to vyzerá byť OK, až na chýbajúce kľúčové slovo.

Ešte pozerám, že rovnako to vyzerá v prípade sprostredkovania z vlastnej domény (domena.sk / referral) - takisto jedna stránka a nulový čas.