Унікальна подія для свідомих і креативних людей - новий Альфа-фест 2014!!!

Ирина Крючкова

to AnalystUA, babok-st...@googlegroups.com, bs...@googlegroups.com, ba-fa...@kiev.iiba.org
Дорогі колеги і коліжанки!

Хочу рекомендувати вам цікавий фестиваль, який відбудеться вже наприкінці цього місяця.
Крім того, що він сам по собі цікавий і може бути корисний усім, організатори запрошують нас (аналітиків) взяти участь у креативній платформі.
Оскільки наша професійна діяльність напряму пов'язана з організацією взаємодії різних професійних областей, швидким налагодженням комунікацій та пошуком спільної мови з різними фахівцями, бачиться, що ми можемо поділитися якимись рекомендаціями, техніками, секретами ефективної взаємодії різних людей.

Якщо зацікавилися фестом, анонс нижче, додаткова інформація у вкладенні, за більшою інформацією звертайтеся до мене або безпосередньо до координаторів події.

Друзі!
 Запрошуємо Вас поєднати  особистісний та професійний розвиток  з корисним та цікавим відпочинком  на фестивалі

"Альфа-фест: Країна нових людей" 27-30 червня !

250 воркшопів, лекцій, майстер-класіввід 150 кращих спікерів
Креативна платформа (IT, маркетинг, дизайн, PR),
гроші та успіх, психологія, здоров’я,  лекторій та мистецтво

Хочете знати більше про те:
  • Як знаходити нові можливості та втілювати плани в період змін?
  • Як використовувати креативне мислення для досягнення конкретного результату?
  • Як знаходити та використовувати можливості для покращення власної фінансової ситуації?
  • Як  ефективно взаємодіяти спеціалістам сфер IT, маркетингу, дизайну, медіа та PR у створенні нового проекту?
  • Психологічні аспекти комунікації, групової роботи для досягнення результату
  • Як відчувати, передбачати та використовувати світові тренди для досягнення своєї мети?
 - ці та інші питання від кращих експертів-практиків!
А також на Вас чекають:

-  відповіді на питання "Як бути здоровим, а не лікуватись"  від найрізноманітніших фахівців сфери здоров’я
-  тренінги від кращих психологів та практиків роботи з людьми
-  найцікавіші лекції про новітнє в науці (гомеопатія, нанотехнології, генна інженерія, квантова фізика та інше)
- окрема програма для дітей та підлітків
- виступи театрів ("Чорний Квадрат" та інші),  музичні концерти та багато чого ще...

«Альфа-фест: Країна нових людей» - це чудовий вибір для цікавого та корисного відпочинку для всієї сім`ї !

 Коли і де: з 27 по 30 червня у місті Ірпінь (під Києвом)

Деталі та реєстрація учасників за телефонами (063) 067-40-28 та  (096)383-80-01.
Наші сторінки у соціальних мережах: vk.com/alfa.fest2014 та facebook.com/alfa.festival

Альфа-фест 2014: КРАЇНА НОВИХ ЛЮДЕЙ - це унікальна подія, для всіх, хто готовий змінювати своє життя, та прагне   нових особистісних та професійних горизонтів, нового відпочинку  та  нових вражень!
--
-------
С уважением,

095 710 74 88