Курс "Business Analysis Big Bang" (15 жовтня 2015)

Ирина Крючкова

to AnalystUA, BSG I, BSG II
Привіт колеги,

Запрошую всіх бажаючих пройти курс, який я буду читати разом з Романом Сахаровим з 15 жовтня.

Курс розрахований, преважно, на починаючих аналітиків або навіть на тих, хто тільки хоче стати аналітиком. Але це буде справжнє практичне навчання зі справжніми задачами та реальними результатами.

Курс Business Analysis Big Bang відповість на безліч питань, пов'язаних з вимогами до програмного забезпечення та бізнес аналізом в ІТ, та проведе Вас по шляху від теоретичних знань до практичного застосування аналітичних технік і світових практик.
Ми створили цей курс для того, щоб підготувати бізнес аналітика, який, одразу ж по завершенню навчання, зміг би почати успішну практичну роботу.
Цей курс наповнений не лише тими техніками, які ми реально використовуємо самі в щоденній роботі, і які допоможуть вам впевнено виконувати бізнес аналітичні задачі на власних проектах, підтверджуючи свою репутацію професіонала.

Детальна інформація та реєстрація:

Фейсбук:

Побачимося! ))

З повагою,