ЯМР на 22 април 2010 г.

Hristina Tahchieva

to AN BG
Здравейте,

ккато всяка година така и тази отново трябва да направя ядрено-
магнитен резонанс. Миналата седмица се снимах в болница "Лозенец" гр
София. Снимките щяха да са готови след час, но тъй като закъснявах за
работа, отидох на другия ден! Не ме питайте какво притеснение беше за
мен, въпреки че знаех, че не може да върна времето назад и каквото е
имало д астава, то отдавна е станало!

На сутринта отидохдо клиниката рано - рано, за да взема снимките си -
без рецидив - това пишеше в заключението на лекаря! Толкова бях и
винаги ще съм - аз живея втори живот!!

Поздрави,
Хриси

--
Получихте това съобщение, защото сте абонирани за групата „AN BG“ в Google Групи.
За да публикувате в тази група, изпратете имейл до an...@googlegroups.com.