боядисване на косата?

Hristina Tahchieva

to AN BG
С този пост бих искала да привлека вниманието върху след операционнен
проблем - а именно боядисването на косата (или поне на мен ми изглежда
като значителен проблем)

Наскоро открих бял косъм в косите си и няколко седмици мислълта за
това колко бързо лети времето, на къде отивам, едва ли не какво става
с живота и тялото ми не ме напускаше. Това изречение мисля, че дава
малка представа за това колко много време отделих на мисли относно
себе си и след като мина периода на хленченето ми, настъпи време да си
задам други по-конкретни върпоси. Само да добавя, че след като
споделих с мама, тя с усмивка отбеляза, че дори е учудена как така
само един (тя имаше предвид всичко, което изживях). Е, всъщност не
зная дали е само един, просто толкова съм забелязала....

След тези отклонения, нека сега се съсредоточа върху темата за
боядисаната коса. От няколко седмици това ме е тормозило като идея.

Зная, че не е препоръчително бременните жени да боядисват косите си,
тъй като отровите от боята постъпват в организмаа чрез косата и кожата
на главата, а това от своя страна може да увреди плода. Така че
започнах да си задавам въпроса как може дами навреди на мен след
претърпяна операция? Какви са опасностите, последиците?

След доста терзания, се досетих, че приятелите ми от дискусионния
форум за АN (http://anausa.org/forum/) на САЩ, все пак са минали през
това (или като леля ми имат специални гени и не се налага да се
боядисват дори и на 55 год) ;-)

Така че се обръщам към приятелките ми Кей, Деб и всеки друг, който
хвърля по един поглед на писанията ми и ги моля да споделят техния
опит!

Благодаря ви предварително момичета!

С най-добри пожелания,

Hristina Tahchieva

to AN BG
писах до групата преди време и ето резултата: всички 6 момичета, които
ми отговориха са боядисвали косата си щом са свалили конците. Лекарите
са им позволили да боядисват косата щом раната е затворена, а всички
знаем че щом свалят конците, раната е затворена.

не съм писала до лекарите са ги питам, но мисля че това е доста
надеждно твърдение при условие, че тези хора са минали през целия
този път.

лек ден на всички,