нов случай с неврином на статус акустикус (Acoustic Neuroma)

Hristina Tahchieva

to AN BG
Днес открих едно интересно писмо в елекронната си поща - Елена ми
беше
писала с молба да помогна с информация на приятелката й от Румъния.
Всъщност и аз като вас не знаех коя е Елена. Оказа се, че е стигнала
до моя адрес, който е на профила ми в ANA Forum напътствана от хора,
които съм контактувала.
Разбрах от писмото й, че тя не живее в Европа, но е силно загрижена
за
приятелката й в Румъния, която наскоро е била диагностицирана с 3.5
см
бучка в главата. Веднага отговорих на Елена и й дадох информация за
това колко струва една операция в гр. Хановер, Германия (там, където
лично ходих) и какво се включва в тази сума. Писах й и за това, което
знам от кореспонденцията ми с House Ear Clinic, Лос Анджелис (Los
Angels), САЩ. Това, което също споделих с нея са и предложенията ми
за
събиране на парите, тъй като сумата не е изобщо малко. А човек с
размерите на такъв тумор не трябва да отлага хирургическата намеса.
Ще
видим какво ще реши младата румънка, която има две малки дечица и не
знам точно кога ще вмъкне в програмата си една бъдеща операция, но е
добре да се действа своевременно!
Това, което ме изуми е как приятелката й Елена се е нагърбила да
търси
информация дори и от другия край на света!! ВЕЛИКОЛЕПНО! Винаги е
добре да имаш хора и близки, които да те подкрепят и на които да
можеш
да разчиташ! особено в такива моменти! в ситуаций като тази си
проличават истинските и стойностни хора, с които си заслужава да се
обкръжаваш; помага ти да "отлюспиш", отсееш пясъка и да се покажат
само истинските ценните камъни! Като този, които Елена и приятелката
са създали!
Искрено се надявам информацията ми да е била полезна, както на нея,
така и на бъдещи други хора, които са "тръгнали" по същия труден път.
Хриси