вече 3 писма от Балканския полуостров във връзка с операцията ми в Хановер

Hristina Tahchieva

to AN BG
Хей,

Желая на всички ви спокойна, ЗДРАВА и успешна Нова Година!!

Зная, че всички сме заети и ежедневната въртелешка ни завърта понякога
с такава скорост, че е трудно да пазим равновесие, но покрай многото
проекти за университета и работата, съумях да намеря време за А..
Не си спомням дали преди време отделих специален пост на един
македонски приятел, но сега вече след като и А. писа, не мога да не
споделя.

Оказа се, че хората от AN Forum в Щатите още много добре ме помнят и
понякога насочват хора към мен. Аз се радвам на всяко препратено
запитване и това, че живея още в съзнанието на тези хора! Те винаги
също са в моето съзнание, па макар и да не пиша вече там. И то не
поради друга причина, а просто поради липса на време.

И така дваамта приятели чрез писма питаха уплашени за престоя ми и
операцията в Хановер, Германия - единият търсеше инфо за себе си,
докато другият беше решен да помогне на брат си. Те вече бяха минали
по явно отъпкания балкански път на страданието и лъжите от страна на
тукашните лекари и сега търсеха спасение другаде.

Писах и на двамата, като с македонският ми приятел обменихме по мейл
още преди Нова Година и повече не съм чула от него, както всъщност
стана и с една румънка - първата, която отправи запитване към мен; на
третата вече контактнала ме, момиче от Босна и Херцеговина, днес й
писах – надявам се да е полезна за брат й информацията, която споделих
с нея.

Радвам се, че съм дала информация на тези хора и се надявам искрено
това да им помогне!!
Желая им късмет!