От кога чакам този ден.....

Hristina Tahchieva

to AN BG
Здравейте,

само искам да споделя радостта си от днешния MRI (ядрено-магнитен
резонанс) направен с контрастно вещество на 14 април 209г в
Правителствена болница "Лозенец".

Както лекарите потвърдиха след изследването - нямам остатъци от
тумора, изчистен е напълно от лекарите в Хановер, Германия на 13
октомври 2008г. ДА, точно 6 месеца и един ден изминаха от последната
ми операция, с която се надявам да сложа край на тази поредица! ;-)

Сега остава да изпратя диска, който лекарите направиха на снимките ми,
в Хановер и да очаквам и тяхното мнение. Преди това, обаче, трябва да
покажа MRI -я на ТЕЛК комисията, за да могат да ми поставят група
инвалидност, както се изразиха последния път, и на невроложката ми.

Толкова съм щастлива, чувствам се лека като перце, способна да правя
всичко, което си намисля! Неописуемо е чувството....

Така съм чакала тези думи на лекаря вече година и половина! Това е
краят на един цикъл, на един лош период от живота ми! Това се надявам
да е началото на хубавите ми преживявания от тук нататък! Първото,от
коитоще е само след две седмици - заминавам със семейството си на
екскурзия в Амстердам!

Хриси