Ervaren Railsontwikkelaar gezocht in Noord Nederland

Marco Jansen

to amster...@googlegroups.com
Hi,

Ik ben van Catawiki, de online catalogus en marktplaats voor verzamelaars. Catawiki is volledig in Rails ontwikkeld en wordt dagelijks door duizenden verzamelaars bezocht. Inmiddels hebben we met onze gebruikers een catalogus van meer dan 750.000 unieke verzamel objecten gebouwd. Vandaag kun je onder andere in NRC Next en de Telegraaf een artikel over ons vinden naar aanleiding van het duurste Nederlandstalige stripboek dat op onze site wordt aangeboden (http://nos.nl/artikel/175893-duurste-nederlandstalige-stripboek-14000-euro.html)

Twee weken geleden hebben wij onze eerste investering gekregen (http://www.emerce.nl/nieuws.jsp?id=3052307) en nu zijn we op zoek naar een ervaren Railsontwikkelaar in Noord Nederland. Wij gaan ons per 1 september vestigen in Assen. Het gaat hierbij om een vaste aanstelling, met een contract voor onbepaalde tijd.

Heb jij ervaring met het bouwen van websites waar veel bezoekers naar toe komen, en ervaring met Rails neem dan even contact met mij op. Ervaring met MySQL en Solar is een pré. Geïnteresseerd zijn in NoSQL ook. Oh ja, niet te vergeten: wonen in Noord Nederland natuurlijk ook :-)

Alvast bedankt!

Marco Jansen

Eugene Markine

to amster...@googlegroups.com
Hi Marco,

I'm very interested for a job in your company.
Please call me with skype: gromogryzl or phone +31 6 28736786.
Also I'm sending you my updated CV.

Kind regards,

Eugene Markine

CV Eugene Markine.pdf