System pełny

jerz...@op.pl

to am...@googlegroups.com

 Witam ,,,

  Mam pytanko  do Ciebie  Wojtek ....

 1.. czy nie lepiej stosowac systemy pełne ,,, np.3 /3  pełny.6 licz. 20 zak. +z dopisem 2 licz.pod 5/5,,,,,dopisem 3 licz.pod 6/6 ,,,,dopisem4 licz pod 7/7 ,,,,, i koszta mniejsze

2. w układzie  5/5 mamy 8 liczb w grze

3. w układzie  6/6 mamy 9 liczb w grze

4. w układzie  7/7 mamy 10 w grze

5. i wówczas  grac minimum   od 7 dni  do 14 dni

6. zobaczę  kiedy i przez jaki  okres czasu  cos padnie  w tym podanym zestawie  z pełnym pokryciem kosztów

  ,,, pomysł jest fajny  , ale przychodzą czasy gdzie  multi drozeje i  ryzyko rosnie  , pożyjemy zobaczymy

   życzę  szczęścia i powodzenia w grze łączę pozdrowienia  J26

szaan

to am...@googlegroups.com
Witam,
Od jakiegoś czasy gram tylko na parki, najważniejsze, ze zawsze jest się do przodu!!!
Oczywiście wysyłam też ósemki, tutaj jest róznie.

Pozdrawiam

Andrzej

admin

to ams3

szaan wrote:
> Witam,
> Od jakiegoś czasy gram tylko na parki, najważniejsze, ze zawsze jest się do przodu!!!
> Oczywiście wysyłam też ósemki, tutaj jest róznie.

Tak gra na parki jest dochodowa ale kuszą większe wygrane :)
to może spróbujemy parek :) strefowym

//strefowy na parki z typów szaan'a i bronko
// liczba 15 jest zdublowana a więc będzie mniej zakładów i
trafienie jednej parki zrekompensuje straty.

//strefa 15 40 48, 16 21
//wybór 1, 1

15 16
15 21
16 40
21 40
16 48
21 48

admin

to ams3
Pewnie że można ja poprostu chciałem te typy dostosować do typów
AMS, napiszę skrypt który generować będzie własnie strefowe ale w
przyszłości można spróbować też innych systemów. Jeden strefowy
bedzie gdzieś w okolicach 20 kilku zakładów a drugi w okolicach 80
zakładów. Skrypt tez bedzie prowadził statystyki zysków i strat
wiec zobaczymy jak sie to bedzie opłacać.
pozdawiam
Wojtek

admin

to ams3

> [...]
> // liczba 15 jest zdublowana a więc będzie mniej zakładów i
> trafienie jednej parki zrekompensuje straty.

jedna parka weszła 50 groszy do przodu :)