Zaproszenie

admin

to ams3
Zapraszam do wymiany doświadczeń, metod, sposobów na grupie
dyskusujnej poświęconej typowaniu trójek w rankingu AMS na stronie
http://lottocad.pl/ams.
Ranking ostatnio wzbogacony został o rodzaj współzawodnictwa co
urozmaici naszą zabawę i przyczyni sie do wypracowania metod gry o
większe stawki z wykorzystaniem wypracowanych i sprawdzalnych metod
typowania.
Na stronie http://lottocad.pl/ams/indexliga.php powstała strona gdzie
Wasze typowania od roku 2005 (styczeń) zostały sklasyfikowane i
utworzona została liga typujących. Już pierwsze dwa dni wykazały
że klasyfikacja jest prawidłowa i potrafi wyłowić naprawdę dobrze
typujących. Np grając na pierwszych z poszczególnych lig np systemem
strefowym (realnie np na 8 ki z wyborem 2 liczb z każdej ze stref 81
zakładów) można osiągać zyski.
Liga powstała wg zasad z każdej awansuje i spada po 5 grających.
Sezon trwa miesiąc a więc nowi gracze mają szansę trafić do
najlepszych już po dwu miesiącach. Liczy się aktywność więc
decydujący wpływ na pozycję w tabeli ma ilość trafień ( nie
ważne jakich) dopiero przy równej ich ilości liczy się to jakie to
były trafienia.

Każdy może zacząć nowy wątek jeżeli oceni że będzie on
interesujący ale w odpowiedziach starajcie się nie rozpoczynać
nowych wątków bez ważnej przyczyny. Ułatwi to póżniejsze ich
przeglądanie.

pozdrawiam i zapraszam

Wojtek

ps: na forum phpBB mam ciągle kłopoty z postami zawierającymi spam.
Póki z tym sobie nie poradzę zapraszam na forum na Googlach. A
jeszcze jedno ranking AMS jest w pełni automatyczny i czasem niestety
pada nie z mojej winy dlatego proszę o wyrozumiałość i
sygnalizowanie wszelkich nieprawidłowości. Postaram się je szybko
załatwić czy naprawić. A ponieważ jest to automat mam na jego
działanie wpływ ograniczony dlatego po awarii posty typu "Oszuści
nie uznaliście mojego typu" albo "To oszustwo mój typ zginął" są
niestety niezgodne z prawdą i chyba nieodpowiednie. To tylko zabawa
więc bawcie się dobrze proszę i zapraszam do tej zabawy ponownie.

Wojtek