System strefowy z Ligi Mistrzów 2006-11-28

admin

to ams3
// system strefowy z Ligi Mistrzów
// strefy 72 75 76, 15 39 44, 9 11, 22 23
// wybór 2,2,1,1

9 15 22 39 72 75
9 15 23 39 72 75
11 15 22 39 72 75
11 15 23 39 72 75
9 15 22 44 72 75
9 15 23 44 72 75
11 15 22 44 72 75
11 15 23 44 72 75
9 22 39 44 72 75
9 23 39 44 72 75
11 22 39 44 72 75
11 23 39 44 72 75
9 15 22 39 72 76
9 15 23 39 72 76
11 15 22 39 72 76
11 15 23 39 72 76
9 15 22 44 72 76
9 15 23 44 72 76
11 15 22 44 72 76
11 15 23 44 72 76
9 22 39 44 72 76
9 23 39 44 72 76
11 22 39 44 72 76
11 23 39 44 72 76
9 15 22 39 75 76
9 15 23 39 75 76
11 15 22 39 75 76
11 15 23 39 75 76
9 15 22 44 75 76
9 15 23 44 75 76
11 15 22 44 75 76
11 15 23 44 75 76
9 22 39 44 75 76
9 23 39 44 75 76
11 22 39 44 75 76
11 23 39 44 75 76

Wojtek

admin

to ams3

admin napisał(a):

> // system strefowy z Ligi Mistrzów
> // strefy 72 75 76, 15 39 44, 9 11, 22 23
> // wybór 2,2,1,1

No nie codziennie jest dobrze :). Dobrze ze mi dzis nawalił internet
i wysłłem pózno, straty bedą mniejsze. Do jutra
Wojtek

szaan

to am...@googlegroups.com
Witam,
Czy nie lepsze byłyby typy z ostatnich pkt/typy lub skuteczność? Widzę, że
w lidze mistrzów jest wiele "nietrafionych" osób.
Pozdrawiam Andrzej

admin

to ams3

szaan napisał(a):

> Witam,
> Czy nie lepsze byłyby typy z ostatnich pkt/typy lub skuteczność? Widzę, że
> w lidze mistrzów jest wiele "nietrafionych" osób.
> Pozdrawiam Andrzej

Witam

To tylko zabawa a co do lig to zasady są jasne liczy sie
regularność. Podział był prowadzony od 1 stycznia 2005 roku z
awansami i spadkami wg jasnych zasad. Myslę że własnie modyfikacja i
wprowadzenie elementu współzawodnictwa "rozkręci" i w ciagu 2..3
miesiecy ustawi właściwe osoby we właściwych grupach. Zobaczymy
czas pokaże.
Że poziom jest nie najlepszy to ja wiem. Np kiedyś muleszek poprosił
o urlop i wystawienie stałych typów "6 20 48" i albo zestaw ten jest
dość dobry albo reszta typujących wychodzi nie najlepiej ponieważ
urlopowany muleszek stale prawie utrzymywał się w czołówce.
Prawdopodobieństwo trafienia 1 z 3 w ml wynosi 0.43 więc wystawiając
stałą przez cały miesiąc gracz powinien uzbierać 31*0.43 ok 13
punktów te 13 punktów nie powinno wystarczyć na utrzymanie sie w
lidze ale jednak byli i są gorsi w typowaniu skoro stały typ
utrzymuje się w lidze ????.

Niezbadane są .....

pozdrawiam
Wojtek