| I would you like to have a small ( 20 people) closed hackathon. ____________________________________________________ Hamzeh AL-Darawsheh AABU-CS C# Programmer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ____________________________________________________ --- On Fri, 1/14/11, alkarmi <rami.a...@gmail.com> wrote: |
| السلام عليكم ارجو انشاء جروب او صفحة على الفيس بوك لكي نقوم باجراء نقاشاتنا فيها فهي افضل من تبادل الرسائل داخل ال انبوكس تقبلو تحياتي |
____________________________________________________ Hamzeh AL-Darawsheh AABU-CS C# Programmer ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ____________________________________________________ |
--- On Wed, 1/19/11, obaida samara <obaida...@gmail.com> wrote: |