(19.4.24) דרך עולי הרגלים ומורדות הר הצופים

SABA Amit

Apr 10, 2024, 4:54:44 PMApr 10
to כפר עציון ביסש אסתר צוברי, גימל יוסף שפייזר מורה דרך
בס"ד
image.png
image.png

דרך עולי הרגלים ומורדות הר הצופים
טיול מיוחד לקראת חג הפסח
הטיול מיועד למיטיבי לכת - קושי בינוני
יתקיים בע"ה ביום שישי ערש"ק פרשת מצורע - שבת הגדול, יא' ניסן תשפ"ד (19.4.24)

לברורים ועזרה בהרשמה:
אסתר צוברי 053-9314350 ביס"ש כפר עציון 02-993513 bs...@kfar-etzion.org.il
להתקשר בין 9 ל-16 או לשלוח וואטסאפ בשעות אחרות שיענה בהקדם האפשרי

image.png

בהרשמתי שלי ושל חברי לטיול אני מצהיר כי מצב הבריאות תקין והכושר הגופני מתאים לטיול כפי שמתואר במפרט זה. טיול זה אינו טיול מאורגן. הודעה זו אינה הזמנה או המלצה לטיול מאורגן ולא קריאה להצטרף לסיור שכזה, על כל המשתמע מכך. כל מטייל המצטרף לסיור מודע לכך שהאחראיות הבטיחותית והביטחונית היא עליו בלבד. אף אחד מאנשי 'עמיתים לטיולים' אינו אחראי לכל נזק, ישיר או עקיף, לגוף או רכוש, שיכול להיגרם מהלך הטיול, או עקב ביטולו או שינויים בו, מכל סיבה שהיא, לרבות בגין תאונה, אובדן, גניבה או הוצאה שהיה על המסייר להוציא בגינם. בידי כל מסייר הזכות לעשות בעצמו ביטוח מלא ומתאים לגוף ולרכוש, ובאחריותו בלבד. אם אתה מתחת לגיל 18 נא ודא שהוריך לוקחים את האחראיות הבטיחותית והביטחונית עליך.

לפני היציאה מהבית לטיול - נא להתעדכן בעזרת האימל שלכם, האם יש שינויים או ביטול ח"ו

'עמיתים לטיולים' - אוהבים וחוקרים את א"י ברגליים.
להתחברות ליומן הגוגל שלנו - לחצו כאן
עידו מאושר
דוא"ל הקבוצה להצטרפות - arara...@gmail.com סבא-עמית אררט
אתר הקבוצה לעיון ולהרשמה לפעילויות החינמיות בד"כ =>  groups.google.com/group/amitimtiyulim
עקבו אחרינו: הדרכות עמיתים לטיולים בפייסבוק הדרכות עמיתים לטיולים בערוץ יוטיוב, כך תוכלו להעלות חוויות, תמונות ובקשות לפעילויות ולצפות בסרטוני הדרכה.

להסרת כתובתך מהתפוצה לחצו כאן ואז "שלח מייל" או SEND

image.png

Amyt

Apr 17, 2024, 8:23:55 AMApr 17
to amitim...@googlegroups.com