חברים יקרים
כנס אביב 2010 מתעתד להתקיים עם תחילת שעון הקיץ, בימים חמישי-שישי (25-26 במרץ)
המתכונת תהיה דומה לשני הכנסים הקודמים - מפגש ראשוני בחמישי בערב להיכרות ולקביעת התכנים, ומפגש ביום שישי מהבוקר, בפורמט של דיונים פתוחים, על הנושאים שנקבעו בערב שלפני.
מקום הכנס טרם נקבע - נעדכן בהקדם.
מה נשאר לכם לעשות?
1. לספר לכל מי שאתם מכירים ויכול להתעניין בכנס
2. לברר עם המעסיק שלכם אם יהיה מעוניין לספנסר את הכנס (ההוצאות נמוכות אמנם, אבל הכניסה חינם ומישהו צריך לשלם על הפיצות ועל שאר ההוצאות ...)
3. לחשוב על נושאים שמעניין אתם לדבר עליהם עם אנשים נוספים בכנס. הקטע של הכנס הוא לא של הרצאות פרונטליות עם מרצה יודע כל וקהל שמקשיב, אלא דיונים פתוחים מרובי משתתפים.
4. להישאר עם אצבע על הדופק (ועין על רשימת התפוצה) להודעות נוספות.
--
Ken Egozi.
http://www.kenegozi.com/bloghttp://www.delver.com
http://www.musicglue.comhttp://www.castleproject.orghttp://www.idcc.co.il - הכנס הקהילתי הראשון למפתחי דוטנט - בואו בהמוניכם