Sayın Bora bey e hayırlı olsun derken
kardeşinin son sözlerini hatırlatmak gerektiğini
düşünüyorum.
«— Yaşasın, Türk Halkının bağımsızlığı!. Yaşasın, Marksizmin ve
Leninizmin Yüce İdeolojisi!. Yaşasın, Türk ve Kürt halklarının bağımsızlık
mücadelesi, kahrolsun emperyalizm!..»
Sevgili
Deniz kardeşim bilim adamı olsun demişti. yazık
yarın mehape den milletvekili adayı olursa
şaşırmamak gerek.
----- Original Message -----
Sent: Wednesday, October 28, 2009 2:51
AM
Subject: [alternatifplatform] cumhuriyet
gazetesinden öylesine bir haber