Eddy Wally

R@msterdam

Eddy Wally stapt op in de trein.
Met grote verbazing komt hij Wendy Van Wanten tegen en
vraagt hij: "dag mooi Wendyke, mag ik op u mooi billeke
eens zalig kerstfeest schrijven? Wendy was heel blij en deed
haar kort rokje naar boven. Eddy Wally vroeg: "mag ik ook op
u ander schoon billeke: "gelukkig nieuwjaar schrijven? "Oh ja doe
maar doe maar. Zei Wendy heel enthousiast. Daarna vroeg Eddy
Wally nog eens een keer: "mag ik u nog eens
iets vragen"? "Mag ik tussen kerstmis en nieuwjaar eens binnenwippen?

hahahahahaha!!

Orac

"R@msterdam" <Ramst...@Nomail.com> schreef in bericht
Hahahahaha!

maareh, doe even normaal met die domme reactie anders krijg je bezoek van de
Belgische politie want dit is niet ok snap je