Dezbracate Complect Fa ! & Treci in Pozitia Patru labe & Ridica Partea Anterrioara[ Domna Burlacu & Daomna Raspopita = Drac] & la fel ca Voi Ficele Voastre Minore intre 6 si 9 anii

Planet NaziRf

Dec 28, 2021, 1:55:24 AM12/28/21
Context
https://groups.google.com/u/5/g/soc.culture.netherlands/search?q=https%3A%2F%2Fen.wikipedia.org%2Fwiki%2FCopenhagen_interpretation

https://groups.google.com/u/5/g/soc.culture.netherlands/search?q=Raspopitul [Drac]
[
Inger
https://groups.google.com/u/5/g/soc.culture.romanian/search?q=te%20poate%20face%20ingeras%20author%3Adacialan
https://groups.google.com/u/5/g/soc.culture.romanian/c/Qb9_1yAIsv0/m/Ta0LkmIljI0J
CREZI CA
NU-MI CAZI IN CAPCANA ?! TU STII CA EU AM OAMENI PESTE TOT SI HABAR N'AI CINE
TE POATE FACE INGERAS...........

]
[
https://www.youtube.com/results?search_query=sfanta+tinerete+legionara

https://en.wikipedia.org/wiki/Copenhagen_interpretation
https://en.wikipedia.org/wiki/CPT
https://en.wikipedia.org/wiki/Dogme_95
https://en.wikipedia.org/wiki/Dogma_(film)
https://en.wikipedia.org/wiki/Devil_or_Angel
https://www.youtube.com/watch?v=bVTi39zEEiY
https://www.youtube.com/watch?v=P1BlEYsnRyI

https://en.wikipedia.org/wiki/Devil_or_Angel
https://drive.google.com/file/d/1ZrAoDJp6z4MJsz1SVNqqUU4zmdj-qUbB/view?usp=sharing
[SelfAnihCat ]

https://disk.yandex.ru/i/qXFJ8rHrw8iOxQ
ICC Expanded [Schorder Merkel Schindler__]
https://en.wikipedia.org/wiki/Injector
https://drive.google.com/file/d/1qL9x5j4-hl3zlLtzCc4dPilKHop-rj7q/view?usp=sharing
[BarbaRossa Laden Lader_]
https://disk.yandex.ru/i/Jc-n6BQHiKMtRA
ICC [World War 3 Barbarossa & wish Nicadrorial USA & Euro High End Physics]
https://disk.yandex.ru/i/pgKV_9UMD3j0Pw
ICC [Clinton WW3 Mass Excrinction Bells Clock] lr
https://disk.yandex.ru/i/U6G7W-8dIpgXGg
ICC [_Trapez Holocaust Patsi Wish Plans _]
https://disk.yandex.ru/i/VUBjHmoMAOMPbA
ICC [Sprite Gama Gama Tom Jerry 2 vs 2 ]

https://en.wikipedia.org/wiki/Devil_or_Angel
https://drive.google.com/file/d/1ZrAoDJp6z4MJsz1SVNqqUU4zmdj-qUbB/view?usp=sharing
[SelfAnihCat ]

https://disk.yandex.ru/i/RHSR7x34UaB-DA
[_TotaleKrieg _Finisar = Case Blue Atack from the Sea Direction by Vikings]

https://en.wikipedia.org/wiki/Bohemian_Grove
https://en.wikipedia.org/wiki/Devil_or_Angel
D & A = DA =41
]https://groups.google.com/u/1/g/alt.politics.org.un/c/TLs5w9draQ8/m/m-nKrcbpBQAJ
[ George Bush Sr. New World Order Live Speech Sept 11 1991 ]!
https://groups.google.com/u/5/g/soc.culture.netherlands/search?q=subject%3AQQQFFO911
[
https://www.youtube.com/watch?v=f3NgHVcnjVg
The Clovers: "Devil Or Angel" — original recording (1956).wmv
https://www.youtube.com/watch?v=GpGEeneO-t0
Crimson and Clover - Tommy James & The Shondells
https://en.wikipedia.org/wiki/Crimson_and_Clover
https://en.wikipedia.org/wiki/Tommy_James_and_the_Shondells
https://drive.google.com/file/d/19pRixSCcS2g1pYDwmhuIX4Ur_L7M0gL3/view?usp=sharing
[Thomas NSA VIP]911 Flase Flag Operation (1)
https://en.wikipedia.org/wiki/Tommy_James_and_the_Shondells
https://en.wikipedia.org/wiki/Crimson_%26_Clover_(album)

https://en.wikipedia.org/wiki/Cone_penetration_test
https://drive.google.com/file/d/1wVgEhGxnnulwriTSTlSTrwWSjzUcp-cO/view?usp=sharing