Nonoh.net chyba lepszy niż voipdiscount

pszl...@yahoo.com

Kupilem kolejne 120 dni w voipdiscount a pozniej zobaczylem ze
korzystniej jest teraz w Nonoh.net. Do Polski stacjonarne free, na kom
0,024 EUR/min, a smsy mozna wysyłać za friko wystarczy sie
zarejestrować. Nie trzeba wpłacać nic na konto zeby wysyłać smsy. Nie
wiem ile trzeba wpłacić zeby dzwonić, ale sądze że standardowo 10
EUR :) Używa ktoś tego? Czekam na opinie :)

fulmen

Nonoh niestety nie obsluguje SIP z tego co wiem (chyba ze komus sie
udalo)

Tom Zbieg

> zarejestrować. Nie trzeba wpłacać nic na konto zeby wysyłać smsy.

To sa tylko testowe SMSy. Zapewne jest ich tylko kilka do dyspozycji.

> Nie
> wiem ile trzeba wpłacić zeby dzwonić, ale sądze że standardowo 10
> EUR :) Używa ktoś tego? Czekam na opinie :)

Nonoh pozwala inicjowac polaczenia pomiedzy dwoma numerami za posrednictwem
strony internetowej.

Minusy:
Nie ma mozliwosci rozmawiania poprzez portokol SIP. Nie ma tez,
odpowiedniego dla tego klona, programu Softphone, wiec nie pogadasz nawet
jak przez Skype'a. Brak Softphone'a sprawia, iz nie ustawisz takze swojego
numeru komorki, jako pole nadawcy Twoich SMSów. Domysnie bedzie nim Twoja
nazwa uzytkownika.

Plusy:
Tak jak zauwazyles Nonoh ma najtansze polaczenia na polskie komorki. Co do
jakosci tych polaczen, to bywa roznie, ale to dotyczy chyba wszystkich
klonow Betamaxu. Dodatkowo nadal darmowe SMSy i polaczenia na telefony
stacjonarne. Wielkim atutem Nonoh'a, ktory wyroznia go na tle pozostalych
klonow, jest brak oplaty za zestawienie polaczenia pomiedzy dwoma numerami.
W pozostalych klonach jest to kwota 5 centow, pobierana niezaleznie od czasu
trwania rozmowy. Na plus: Konto 120 freedays zasilone przez resellera
(~5Euro) lub samodzielnie (~10Euro).

Dobry klon dla odpowiedniej grupy docelowej :)

Tom Zbieg
http://tom.fotomaster.waw.pl/telsms
Inicjuj darmowe rozmowy Betamax zwykłym SMSem.
Wysyłaj SMSy z komórki z dowolnym polem nadawcy.

pszl...@yahoo.com

No wlasnie zorientowałem sie ze niestety bedzie problem. A ja
potrzebuje to do Fritza.

pszl...@yahoo.com

pszl...@yahoo.com

synowie...@gmail.com

Już można skonfigurować protokół SIP i działa na mojej Nokii E51 -
rewelacja!!!

zlotowinfo

Użytkownik <synowie...@gmail.com> napisał w wiadomości

> Już można skonfigurować protokół SIP i działa na mojej Nokii E51 -
> rewelacja!!!
czy ja wiem czy ten nonoh taki dobry
ciągle niedoładowane konta

Krystian

On Fri, 22 Feb 2008 10:43:00 +0100, <synowie...@gmail.com> wrote:

> Już można skonfigurować protokół SIP i działa na mojej Nokii E51 -
> rewelacja!!!

2 dni temu doladowalem nonoh-a i sie zawiodlem... za sms-a do niemiec
skasowal mi 5,5ct (w cenniku 2ct). poza tym szybko wlaczyl mi FUP (chociaz
wygadalem dopiero 7 darmowych minut, ograniczenie na IP tez odpada) a na
stronie nie moge nawet znalezc feedback zeby sie na nich wyzyc...
i jeszcze na dodatek brak identyfikacji nadawcy sms-a przy wysylaniu
sms-ow ze strony...

Andrzej

.
> czy ja wiem czy ten nonoh taki dobry
> ciągle niedoładowane konta

I ma 200 minut w ciągu 7 dni.
Andrzej

www.DzwonDarmo.Com
Dzwoń bezpłatnie na telefony stacjonarne w Polsce i zagranicą oraz na
komórki od 8 gr netto. SMSy już nawet od 1 centa.
Doładowania wszystkich klonów BETAMAX od 27 zł.

Andrzej

Krystian pisze:

Reklamacje: http://www.voipdiscount.com/en/customerservices.html
(dla voipdiscount, w przypadku innych operatorów w miejsce
"voipdiscount" wpisze nazwę swojego operatora)W przypadku nonoh to
nonoh.net

Telemach

> I ma 200 minut w ciągu 7 dni.

dlatego uzywam SMSDiscount, nie dosc ze 300 minut na 7 dni, darmowe do
Polski to jeszcze po SIPie ladnie smiga
a kredyt mozna sobie samemu kupic 5 Euro / 60 dni a nie tak jak w
innych klonach min. 10

wiadomo nie jest to nastawione na callback czy dzwonienie na komorki
jednak mnie pasuje to co oferuja
bo dzwonie po SIP a smsy sle na przerozne sposoby

- Telemach -

kamil....@gmail.com

On 22 Lut, 10:43, synowiectom...@gmail.com wrote:
> Już można skonfigurować protokół SIP i działa na mojej Nokii E51 -
> rewelacja!!!

Witam, też mam ten telefon i wykupiłem kredyt na nonoh. Proszę o
informacje jak skonfigurować ten telefon pod nonoh. Jakoś mi nie
wychodzi. Mam już skonfigurowane pod voipdiscount przez fring i tu
niby działa.

Piotr M

kamil....@gmail.com pisze:

> [...]
> informacje jak skonfigurować ten telefon pod nonoh. Jakoś mi nie
> wychodzi. Mam już skonfigurowane pod voipdiscount przez fring i tu

Nonoha też nie udało mi się zalogować na sipie :/

Piotr M

zlotowinfo

Użytkownik "Piotr M" <gg:880...@gmail.com> napisał w wiadomości
tak samo tylko zmień login i hasło

tylko czy napewno lepszy? czas pokaże
pewnie powtórka z historii jak w dialnow

Andrzej

zlotowinfo pisze:

> Użytkownik "Piotr M" <gg:880...@gmail.com> napisał w wiadomości

> tak samo tylko zmień login i hasło

Witam
Na pewno zamiast com wpisałeś net w sip ????
czyli sip.nonoh.net ew. stun.nonoh.net
Andrzej

www.DzwonDarmo.Com
Dzwoń bezpłatnie na telefony stacjonarne w Polsce i zagranicą oraz na
komórki od 8 gr netto. SMSy już nawet od 1 centa.

Doładowania wszystkich klonów BETAMAX od 27 zł a nawet taniej.

Piotr M

Andrzej pisze:

> Na pewno zamiast com wpisałeś net w sip ????
> czyli sip.nonoh.net ew. stun.nonoh.net

Faktycznie, dzięki :) Niech Ci Bozia w dzieciach wynagrodzi ;)

Piotr M