Rasbery Pi z Asteriskiem (FreePBX) i modemem GSM na USB

Grzegorz Dołębski

Potrzebuję pomocy w skonfigurowaniu FreePBX zaistalowanego na Raspberry pi.
Chodzi mi o używanie tego z modemem gsm Huwawei e173.
Chciałbym się z tym urządzeiem łączyć za pomocą aplikacji typu ZOIPER z iPhona i dzwonić/smsować z tego numeru w modemie - oraz odbierać połączenia SMSy - tak jak bym miał iPhona z dwoma kartami SIM. Czy ktoś może mi pomóc?