Happycall - debilna obsluga

gto...@gmail.com

Dzis wszedlem przypadkowo na jeden portal i zobaczylem, ze ludzie sie zala
ze nie moga od swiat dzwonic do angli itp. BOK happycalla tlumaczy im ze
anglia blokuje voip. Tam niech skladaja reklamacje.
Przypomnialem sobie za ja tez mialem problemy przed swietami z UK.
Przy zmianie ustawien frytra stwierdzilem, ze w moim panelu na stronie
happycall sa zaptaszkowane: blokada polaczen zagranicznych!
To nie UK blokuje voip tylko happycall pozmienial ustawiena kont !!
Durny BOK sam o tym nie wie i odbija reklamacje do UK.
Debilna obsluga !!
gtoni

Allan

Serwis całkiem przyzwoity, ale potwierdzam na każdy problem klienta jest
zawsze taka sama odpowiedź „u nas wszystko w porządku” nie próbują nawet
dociec z kąt wynika problem klienta czy pomóc w jakiś sposób.

--- news://freenews.netfront.net/ - complaints: ne...@netfront.net ---

gto...@gmail.com

Happycall dalej sie psuje.
Dzis dostalem maila, ze od 1.06. wprowadzaja oplate za utrzymanie numeru
1 zl/m. Wygadam kase i koniec z voipem.
Z komorki taniej i praktyczniej. Trzymal mnie tylko darmowy nr.
Znajomi z USA, UK, Austrii niech gadaja przez komunikatory, nie bede dla
nich trzymal nr i bramki.
Happycall na komorki PL 18,5 gr, stunt 3,5 - 4 gr. komorkowy Virgin BK 12 gr.

tophor

Również się wkurzyłem. Przeniosłem rodzicom numer stacjonarny do HappyCall. Mają jeszcze dodatkowy i ja mam swój do dzwonienia (coraz rzadszego zresztą).
Podobnie jak przedpiśca, po wykorzystaniu środków wygaszam wszystko w diabły.

PYTANIE: czy do którejś sieci VoiP można bezpłatnie przenieść numer stacjonarny i utrzymać go za darmo/za okresowe doładowanie?

Krystek

W dniu 2016-05-01 16:15, tophor pisze:
> PYTANIE: czy do którejś sieci VoiP można bezpłatnie przenieść numer stacjonarny i
> utrzymać go za darmo/za okresowe doładowanie?

HaloNet - 1 zł + vAT za rok utrzymania numeru w ich sieci.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

tophor

Dzięki wielkie.
W takim razie wygadam i pewnie tam przeniosę 1 lub 2 numery.
Pozdrawiam!

Jarosław Sokołowski

Pan Krystek napisał:

> HaloNet - 1 zł + vAT za rok utrzymania numeru w ich sieci.

1 zł razem z VAT, pozwolę sobie uściślić. No i faktycznie działa to dobrze.

--
Jarek

gto...@gmail.com

Nowe kwiatki od happycalla
W tygodniu dzwonilem do Austri ok 25 min. skasowalo 17 zl.
Jeszcze w kwietniu, maju bylo po ok 5 gr. teraz 63 gr. za minute.!!
Ani slowa o tym na stronie, ze zmiana cennikow.
Jakosc rozmowy duuuuzo gorsza.
Cwaniaki sami sobie kopia grob !!!

gto...@gmail.com

gto...@gmail.com

Wszedlem wczoraj na strone, by zobaczyc ile mi jeszcze zostalo pieniedzy a tu:
"Wymagana weryfikacja danych"
Przeslij skan dowodu, paszportu, i to 1 i 2 strony, albo przyjedz do siedziby
firmy z dowodem w zebach. NIEDOCZEKANIE ich, ze durne posly tak postanowily,
to ich problem. Ja nic nie dam. Zostalo mi ok. 5 zl, to wygadam do 1.II i pa,pa.

Bartekk

Mam lepszy problem z happykał, mój problem polega na tym że dzwonie z ich numeru na swoją komórkę a połączenia są kierowane do obcej mi osoby, ten Pan jest już mega na nas wkurwiony i się mu wcale nie dziwie. Oczywiście złożyłem reklamacje do happy kały i dostałem odpowiedz że to wina mojego dostawcy usług komórkowych i że mam reklamacje zgłosić do Play, tylko dlaczego do Playa, przecież mój numer nie ma nic wspólnego z Play, kompletnie nic! Mój operator to a2mobile (aero2). Taki to operator.

gto...@gmail.com

Miara sie juz przebrala. W ubiegle swieta nie moglem sie dodzwonic do USA, UK,
bo jak ustalilem ktos przy robotach serwisowych zaptaszkowal blokada polaczen
miendzynarodowych. Dzis znowu swieta i do Austrii .. lipa !
Sprawdzam na stronie cennik wg numeru tel. : 436... - kierunek wylaczony !!
Do Austrii sie nie dodzwonisz. Austria to jakis daleki kraj na pacyfiku gdzie
nikt nie dzwoni - tak twierdzi chyba happycall. Jakie kraje sa jeszcze zablokowane nie sprawdzalem - to mi wystarczy, Wiedeń na rzut beretem, blizej niz do Gdanska czy Szczecina a nie zadzwonisz.
Zaraz po swietach zwijam sie z tego bagna.
gtoni

gto...@gmail.com

Jak trwoga to do klienta !
Jest prawie polowa miesiaca a happycall nie zabral 1 zl. Przez poprzednie
miesiace skwapliwie zabieral. Widmo bankructwa/brak zarejestrowanych klientow/
zmienia podejscie. Rejestrowal sie i tak nie bede !
gtoni

gto...@gmail.com

No i stalo sie, zablokowano mi konto.
Zarzadalem od happycalla zwrotu wolnych pieniedzy, odpisal
"Ustawa Antyterrorystyczna nie może spowodować by operator ponosił jakiekolwiek koszty związane z jej wprowadzeniem"
JAKIE KOSZTY, TO JEST ZWYKLE ZLODZIEJSTWO, NIE CHCE ODDAC MOICH PIENIEDZY.
Skladam zazalenie do UKE.

Surface

Zarejestruj to bedziesz mógł wydzownic kasę

Czy ty ześ na głowe upadl ??

gto...@gmail.com

28.04 skonczylem przygode z happycallem, przenioslem nr do halonetu.
Podsumowując w happycallu nie bylo zle, zmieniajac jak sie to mowi wybieralem
pomiedzy "dżumą a cholera" bo halonet wcale nie jest lepszy - drogo.
Kluczowe dla mnie bylo to, ze happycall zablokowal nr austryjacki. Ja dzwonie
do USA, UK, Austrii i Kanady. Do UK i Austrii halonet ma drogo po 24 gr.
Happycall do UK ma po 11 gr, do Austri mial kiedys 7 gr. Wszystko komorki.
USA Kanada - 5 gr - remis. Halonet jest drogi, nadaje sie tylko do trzymania
nr. Z Klucza do UE jest po 15 gr i to bez netu, po gsm. Wiec voip to przeżytek
jak mawial Kargul.
> gtoni

Surface

A kolega chyba nie słyszał nigdy o DELLMONT Sarl - wiele stronek i dużo
taniej

Chyba kolega lubi przepłacać...

zlotowinfo

gto...@gmail.com

Surface ale piszesz nie na temat, to betamex, mam go tez konkretnie stuntcalls. Tu chdzi o opa dajacego nr pl.
> gtoni

Surface

A tam... numer PL mozna miec za darmo, a dzwonic z innego
nawet ustawiając w identyfikacji dany numer PL

gto...@gmail.com

No ameryki to ty nie odkryles, podaj gdzie mozna miec
nr stacjonarny pl za darmo na zawsze ?
> gtoni

Surface

Halonet, np najlepiej przeniesiony z opłata 1 zł rocznie

gto...@gmail.com

Oj zaczynam zalowac, ze przenioslem nr do halonetu. Dzis dzwoniono do mnie z
USA 3 razy, jakosc rozmowy fatalna na dodatek w bilingu rozmow odebranych sa
nr: 481301.... a to winno byc 1301.... Ameryka ma prefiks 1 a nie 48 !
To jest dopiero debilna obsługa !!
3 dni temu dzwonilem z Anglii do Polski i tez nie bylo lepiej, glos cichy niewyrazny, to nie to co happycall.
> gtoni

renar...@gmail.com

2017-09-02
dokladnie odhaczyk ptaszka Happycall blokowal jest w ustawieniach konta

renar...@gmail.com

W dniu czwartek, 21 stycznia 2016 16:07:40 UTC użytkownik gto...@gmail.com napisał:
2017-09-2
Dokladnie ustawienia konta dostepna na web portalu.