betamaxy i podwyżka do EU

zlotowinfo

by dalej tanio dzwonić na komórki PL
trzeba na koncie dodać i zweryfikować numer z EU

na razie podwyżki tylko dla komórek PL
ale w cennikach są już pozycje dotyczące innych krajów EU

gto...@gmail.com

Nie tylko do UE. W Stuntcalls widze dp Stanow juz po 0,02 Euro a do Kanady
0,01 Euro. To drozej niz z Haloneta.
A jakosc rozmowy w Stuncie duzo gorzej niz w Halonet. Zostalo mi jeszcz 5
Euro do wygadania i Stunt niech spada i wszystkie betamaxy.
gtoni

zlotowinfo

> A jakosc rozmowy w Stuncie duzo gorzej niz w Halonet.

nie miałem nigdy powodów do narzekania na jakość
może masz jakieś problemy z łączem albo kodekami

Zexon

Potwierdzam, korzystałem z paru Betamax i zawsze, jakość była doskonała.

Zexon

On 11/19/2017 08:45, zlotowinfo wrote:
> by dalej tanio dzwonić na komórki PL
> trzeba na koncie dodać i zweryfikować numer z EU

Jeżeli zweryfikuje numer UE a następnie zapłacę Paypal lub kartą
kredytową zarejestrowaną w USA nie będzie problemów?

gto...@gmail.com

Mam dziwny problem ze stuntem, zla jakosc rozmowy.
Tz ja dobrze slysze a po drugiej stronie narzekaja za przerywa i to prawie zawsz, bez wzgledu na konfiguracja i siec.
Sprawdzalem na tel. csipsimple, zoiper i sprzetowo fritz box.
Obojetnie czy dzwonie z domu /swiatlowod/ czy LTe UMTS czy jestem za granica
Tak samo w Anglii, Hiszpani Grecji. Ja dobrze slysze druga strona narzeka.
Dlatego piszecie za dobrze slychac, ale druga strona narzeka.
To wkurzajace, nigdy nie wiesz jak cie slychac. W tym samym czasie i warunkach
z Halonetu czy Hapicala jest ok.
Dlatego nie moge wygadac tych 5 euro, wole halonet.
gtoni

Zexon

On 12/7/2017 03:23, gto...@gmail.com wrote:
> Mam dziwny problem ze stuntem, zla jakosc rozmowy.
Spróbuj dzwonić przez numery dostępowe
Warszawa 223000829

gto...@gmail.com

Dzwonienie przez nr dostepowy nie ma najmniejszego sensu.
Placic za polaczenie na 22... i dalej stuntem, to drozej
niz samym halonetem. Nawet gdy ma sie nolimit.
Stunt niech sobie wisi i czeka na okazje,na wiosne bede
w Izraelu i Czarnogorze, to nie UE to moze wygadam.
A co do doladowania to bank i kraj nie ma znaczenia,
ja stunta doladowalem kiedys przez Luksemburg. Tam jest
vat 15% i przyjmuje potem stunt nr z PL.
gtoni

zlotowinfo

Użytkownik <gto...@gmail.com> napisał w wiadomości
są kraje bez vat, polecam chiny